ღ♥ღشیطون بلاღ♥ღ

خوش آمدید به وبلاگ من عزیزم نظریادت نره!دووووووست دارمممممممم

ღ♥ღشیطون بلاღ♥ღ

خوش آمدید به وبلاگ من عزیزم نظریادت نره!دووووووست دارمممممممم

قالی بزرگیست زندگی ...!

 

هر هزار سال یکبار فرشته ها قالی جهان را در هفت آسمان می تکانند،تا گرد و خاک هزار ساله اش بریزد و هر بار با خود می گویند:
این نیست قالی که قرار بود انسان ببافد،این فرش فاجعه است.با زمینه ی سرخ خون و حاشیه های کبود معصیت ، با طرح های گناه و نقش برجسته های ستم.
فرشته ها گریه می کنند و قالی آدم را می تکانند و دوباره با اندوه بر زمین پهنش می کنند.
رنگ در رنگ ،گره در گره،نقش در نقش.قالی بزرگی است زندگی که تو می بافی و من می بافم و او می بافد.همه بافنده ایم .می بافیم و نقش می زنیم ،می بافیم و رج به رج بالا می بریم .می بافیم و می گستریم.
دار این جهان را خدا بر پا کرد.و خدا بود که فرمود:ببافید.و آدم نخستین گره را بر پود زندگی زد.
و هر که آمد،گره ای تازه زد و رنگی ریخت و طرحی بافت.و چنین شد که قالی آدمی رنگ رنگ شد .آمیزه ای از زیبا و نازیبا.سایه روشنی از گناه و صواب.
گره تو هم بر این قالی خواهد ماند.طرح ونقشت نیز.وهزارها سال بعد،آدمیان بر فرشی خواهند زیست که گوشه ای از آن را تو بافته ای.

کاش گوشه ای را که سهم ماست،زیباتر ببافیم
نظرات 14 + ارسال نظر
khat khati شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://leopard.loxblog.com

وبلاگت عالیه آبجی جونم

ممنون داداشی نظر لطفته!!!

★ reza a ★ شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://reza-pc.mihanblog.com/

سلام عزیزم وبلاگ خیلی زیبایی داری

خدایا هرکه را دوست داری به او بیاموز که عشق از زندگی کردن برتر است و هرآنکه را دوست تر می داری بیاموز که دوست داشتن از عشق نیز والاتر است...!
ممنون داداش عزیززززززززم!

مفاخر دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ق.ظ

سلامی چو بوی خوش آشنایی
خوبید؟
خیلی قشنگ بود
باریکلا

بنازم حسن نیکویت / عجب یادی ز ما کردی

فضای تنگ قلبم را / زمین تا آسمان کردی

سلاممممم مفاخر عزیز ممنون خوبم به خوبی شما لطف دارین مرسی!

اکسیژن یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

وبت خیلی قشنگه روحم شاد شد واقعا امیدوارم عالی تر هم بشه موفق و پیروز باشی

اکسیژن جونم مرسی از لطفت حتما قربونت بررررررم

ღ♥BaHaR♥ღ یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://doniayebahari.blogfa.com/

سلام اجی جونیم خیلی جالب بود وبلاگت
بلاگ اسکای هم بد نیستا یعنی خوبه
اجی دوست داشتی با اسم
ღ♥...:: دنیای بهاری ::...♥ღ
لینکم کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم

سلامممممممم قربونت برم لینکت کردم مممنون از نظرت

esmail یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

خیلییییییییییی مطلبت قشنگ بود تاحالا جایی نخونده بودم..................واقعا مطلب جالبی بود.................................

مرسی از لطف شما!!
می خواست که روزگار تغییر کند / تعبیر من از بهار تغییر کند / شن ریخت درون ساعت دیواری / تا نحوه انتظار تغییر کند

جلال محمدی(law man( یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ http://darde-deleman.blogfa.com

خیلی وبت قشنگه ابجی
امیدوارم که همیشه موفق باشی و با مطالب زیبا مهمونمون کنی

نتوان ترک تو ای رهزن دلها کردن! که محال است دگر مثل تو پیدا کردن !
ممنون ایشالا

kasra سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.kasra.naji.loxtarin.com

ستام عزیزم وبه خوبی داری خوشحال میشم به من هم سر بزنی و نظرتو بدی

سلام عزیزززز مرسی از لطفت چشم رو چشم حتما!!!

elena سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

من از وبلاگت نهایت استفاده رو کردم محشر بود اجی واقعا عالی بود ممنون از زحماتت ببببببببببببببببی بهایت ممنون

خوشحالم که بدردت خورده عشقممممممممم دوست دارمممممممممم النا جووووووووونم

سامیار شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ

مرسی وبلاگت قشنگه وپرمحتوا من که خوشم اومد آرزوی موفقیت برات دارم

خواهش میکنم داداشی خوشحالم کردید که نظرتون رو گفتید منم برا شما بهترین ارزو ها رو دارم..!

سامیار شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

پیشنهادمیکنم شعرهای فلسفی هم اضافه کنی البته اگر ماروتونظردادن قابل بدونی

سروری تاج سری سامیار خان چشم رو چشم داداش جوووون

معصومه شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام عسلم
خیلی مطلبت ناز بود
به امید اون روز

زندگی بافتن یک قالیست
نه همان نقش که تو میخواهی
نقش را اوست که تعیین کرده
تو در این حین فقط میبافی
خوب در بافتنت دقت کن
نکند آخر کار
قالی زندگی ات را نخرند.
***************************
سلامممم نازممممم قربونت برممممم میسی

دکی نونوش یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

دخمل ناناسی خیلی محشر بود گلم امیدوارم موفق باشی

سلاممممم دکی جون مرسی گلممممممم دوست دارم تو هم همینطور

نازنین خدابخش پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

من فکر میکنم همیشه و همیشه زیبایی های قالی خیلی خیلی بیشتر از تلخی های اون باشه.
وَ نُرِیدُ أَن نَّمُن‌َّ عَلَی الَّذِین‌َ اسْتُضْعِفُواْ فِی الاْ رض‌ِ وَ نَجْعَلَهُم‌ْ أَغ‌مَّة‌ً وَنَجْعَلَهُم‌ُ الْوَ َرِثِین
-------------------------
سلیقه ات فوق العاده است متولد مهر

تشکـــــر اجی جوووووونم ای کاش ترجمه ایه رو هم مینوشتی
البته یه چیزایی فهمیدمااااا
.............................
خیلی دوست دارممممممم متولد شهریور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد